Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

søndag 7. august 2011

Garninnkjøpsstopp - er det mulig?

Jeg registrerer at det er mange som driver med selvpålagte, tidsavgrensede innkjøpsstans når det gjelder garn. Etter å ha tilbragt noen timer med å rydde i garnhyllene innser jeg at det kanskje er verdt et forsøk...

Jeg har meldt meg på "gjøre ferdig 10 prosjekter innen 10.10" på Strikkeverden, i tillegg til at jeg i sommer har startet opp minst sju nye prosjekter. Jeg har med andre ord mer enn nok å gjøre de neste to månedene. Klarer jeg å holde meg fra å kjøpe nytt garn frem til 10.10???

1 kommentar:

Ann Kristin sa...

Jeg har også masse garn jeg gjerne skulle brukt opp men ikke lett når det finnes så masse fint i butikken og dessuten har jeg jo ikke nok til hele plagg av det jeg har liggende. I alle fall er det ikke korrekt garn i forhold til de prosjektene man gjerne vil.

Du har jo en del prosjekter du skal fullføre så jeg tror du klarer det uten å kjøpe mer garn (med mindre du må fordi du har for lite til å fullføre)

Lykke til