Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

tirsdag 9. oktober 2012

Lapp etter lapp...

Med den selvutnevnte utfordringen Høst - slumreteppe hengende over hodet var det ikke bare bare å dra på jobbreise til Tyrkia med ødelagt fot. Men det å reise som "disabled" utløser en rekke hendige tilbud, blant annet rullestol, sniking i alle former for kø (innsjekk, sikkerhet, pass, boarding...) og er man  riktig heldig får man attpåtil en liten tur i cargobilen og blir lastet ombord vha rampeheis.

Her fra en liten pause i "disabled area", mens man venter på neste trillemann.



Tur til tross, noen lapper er det blitt, og jeg er nå oppe i hele 37! Hadde det ikke vært for at oppskriften sier 249 kunne jeg nesten vært fornøyd - men jeg lever i håpet om at jeg slipper unna med noen færre lapper siden jeg strikker en ekstra økning (4 omg) på hver lapp.



Ps; foten er ikke permanent ødelagt, bare bittelitt midlertidig ute av funksjon. Høye hæler, mørkt lokale og et lite usynlig trinn er visst ikke en heldig kombinasjon ;)

Ingen kommentarer: