Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

torsdag 15. september 2011

Nessie - PAY IT FORWARD 2011 på facebook #2

"I promise to send something handmade to the first 5 people who leave a comment here. They must in turn post this and send something they make to the first 5 people who comment on their status.
*The rules are that it must be handmade by you and it must be sent to your 5 people sometime in 2011."

Både mønsteret Nessie og garnet Kauni har lenge stått på ønskelisten min over ting jeg har hatt lyst til å forsøke. Nå, endelig har jeg fått gjort noe med det ;)

Mønsteret ga mersmak - selv om det føltes rimelig heftig da jeg begynte på rundene med over 600 m.... Garnet må jeg nok smake litt mer på. Etter så mye lovprising i diverse forum på nett ble jeg overrasket over hvor grovt det kjentes ut. Men mange sier også at det mykner i vask, noe jeg synes å merke allerede etter en prøvevask, så jeg tar sjansen på å sende det videre til min "Pay it forward #2".

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, heldig er hun som får dette sjalet i postkassa!! Utrolig stilig, både fasong og farger :-)
Så at nøstebloggen anbefalte en tur innom her, så da ville jeg inn og titte litt og gratulere med seier i konkurransen. Jeg likte stripegenseren din kjempegodt, superfine farger og detaljer! Kommer til å følge med på bloggen din heretter :-)
Hilsen KristinB