Velkommen innom til min kaotiske håndarbeidsverden. Bloggen ble startet for å motivere meg selv til å fullføre noen ufo'er, men helt kvitt dem blir jeg nok aldri ;-)

søndag 15. mai 2011

NFI - luer og sokker

Utfordringsbloggen Strikkere har denne måneden prematurstrikk som utfordring, dvs strikking av tepper, luer og sokker til landets nyfødtintensivavdelinger. Her i området er det Haukeland som er mottaker.

Oppskrift på luene er laget av Clarissa, og oversatt til norsk her: Hønehuset
Sokkene er dels egne oppskrifter, mens det lilla settet er en prematurutgave av Madam Møllers babysokker (Nøstebarn).






3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Så produktiv du har vært. Flinke deg!

Anette sa...

WOW sååå mye flott du har laget! Herlige farger og tenker meg at mottakerne blir veeeldig godt fornøyde! Lekkert alt sammen :)
--klem--

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Strikkere!

Her var det mye fint! Kan tenke meg de blir glade på Haukeland :)